Fallout-ის, Mad Max-ისა და Atomic Heart-ის ატმოსფერო: ექშენმა War Mechanic-მა გეიმპლეი ტრეილერი მიიღო

110
/ 10
2
0

სტუდია Trident-მა გამოაქვეყნა თავისი ახალი პროექტის, პოსტ-აპოკალიპტური ექშენის War Mechanic-ის, პირველი გეიმპლეი ტრეილერი. ვიდეორგოლი ნათლად გვიჩვენებს თამაშის შთაგონების მთავარ წყაროებს და ის ნამდვილად მოეწონებათ ისეთი პროექტების ფანებს, როგორიცაა Fallout, Mad Max და Atomic Heart.

ტრეილერის მიხედვით, მოთამაშეებს ელით მესამე პირის ხედვის ექშენი, სადაც დიდი როლი ენიჭება როგორც ფეხით ბრძოლას, ისე მოდიფიცირებული ავტომობილით გადაადგილებასა და შეტაკებებს. სამყარო წარმოადგენს უდაბურ, განადგურებულ ლანდშაფტს, რომელიც სავსეა საბჭოთა ეპოქის რეტრო-ფუტურისტული სტილის ნანგრევებით, მუტანტებითა და მტრულად განწყობილი რობოტებით.

თამაშის სახელწოდება, War Mechanic („ომის მექანიკოსი“), მიუთითებს, რომ კრაფტინგს, საკუთარი მანქანისა და ხელნაკეთი იარაღის გაუმჯობესებასა და შეკეთებას ცენტრალური ადგილი ეკავება გეიმპლეიში. ნაჩვენები კადრებიდან ჩანს, რომ მოთამაშეს შეეძლება, თავისი ავტომობილი ნამდვილ საბრძოლო ციხესიმაგრედ აქციოს, რაც Mad Max-ის საკულტო Magnum Opus-ს მოგაგონებთ.

War Mechanic-ის გამოსვლის თარიღი ჯერჯერობით უცნობია. ამ ეტაპზე პროექტი დაანონსებულია PC-სთვის და მისი დამატება Steam-ის სურვილების სიაში (Wishlist) უკვე შესაძლებელია.



გააზიარეთ მეგობრებთან:
მსგავსი სიახლეები:
RE: Requiem-ში მესამე პირის ხედვა იმიტომ დაამატეს, რომ Resident Evil 7 ზედმეტად საშიში აღმოჩნდა RE: Requiem-ში მესამე პირის ხედვა იმიტომ დაამატეს, რომ Resident Evil 7 ზედმეტად საშიში აღმოჩნდა „ჩვენ მივხვდით, რომ პირველი პირის ხედვა ზოგიერთი მოთამაშისთვის შეიძლება იყოს გადამეტებული. ჩვენი მიზანია, რომ ცნობილმა ინსაიდერმა Ubisoft-ის უახლოესი წლების სავარაუდო სარელიზო გეგმა გაასაჯაროვა — პროექტების სია შთამბეჭდავია ცნობილმა ინსაიდერმა Ubisoft-ის უახლოესი წლების სავარაუდო სარელიზო გეგმა გაასაჯაროვა — პროექტების სია შთამბეჭდავია ცნობილმა და სანდო სათამაშო ინსაიდერმა, ტომ ჰენდერსონმა, გამოაქვეყნა Ubisoft-ის სავარაუდო შიდა გეგმა, რომელიც Splinter Cell-ის რეტროსპექტივა: ლეგენდარული სერიის აღზევება, დაცემა და მომავლის იმედი Splinter Cell-ის რეტროსპექტივა: ლეგენდარული სერიის აღზევება, დაცემა და მომავლის იმედი თარიღი: 10 სექტემბერი, 2025 სანამ სათამაშო სამყარო სუნთქვაშეკრული ელოდება Splinter Cell-ის სრულფასოვანი გამოვიდა ახალი ღია სამყაროს მქონე RPG-ის გეიმპლეი, რომელშიც მოთამაშეებს ოქროს ურდოს პერიოდში მოუწევთ გადარჩენა გამოვიდა ახალი ღია სამყაროს მქონე RPG-ის გეიმპლეი, რომელშიც მოთამაშეებს ოქროს ურდოს პერიოდში მოუწევთ გადარჩენა იაკუტიურმა დამოუკიდებელმა სტუდიამ ACGames გამოაქვეყნა თავისი ახალი პროექტის, The Great Steppe-ის პირველი მიმოხილვა: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater — საკულტო თამაშის ღირსეული რიმეიქი მიმოხილვა: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater — საკულტო თამაშის ღირსეული რიმეიქი 2004 წელს გამოსული Metal Gear Solid 3: Snake Eater არ არის უბრალოდ თამაში — ის არის ეპოქა, ჰიდეო კოჯიმას
კომენტარები:
კომენტარის დამატება:
თქვენი სახელი:
თქვენი E-Mail:
ბოლო კომენტარები
გიგა
მუდმივად გადააქვთ ეს თამაში, თუ მოვესწრებით კარგია ))) რაღაც შედევრი უნდა იყოს წესით