RE: Requiem-ში მესამე პირის ხედვა იმიტომ დაამატეს, რომ Resident Evil 7 ზედმეტად საშიში აღმოჩნდა

000
/ 10
2
0

RE: Requiem-ში მესამე პირის ხედვა იმიტომ დაამატეს რომ Resident Evil 7 ზედმეტად საშიში აღმოჩნდა

Capcom-ის პროდიუსერმა, მასაო კავადამ, ახალ ინტერვიუში განმარტა, თუ რატომ მიიღეს გადაწყვეტილება, დაემატებინათ მესამე პირის ხედვის რეჟიმი მომავალ თამაშში Resident Evil: Requiem. როგორც აღმოჩნდა, ამის მთავარი მიზეზი Resident Evil 7: Biohazard-ის მიმართ მოთამაშეების გამოხმაურება გახდა.

კავადას თქმით, სტუდიამ მიიღო უამრავი შეტყობინება მოთამაშეებისგან, რომლებიც ამბობდნენ, რომ Resident Evil 7 მათთვის „ზედმეტად საშიში“ იყო პირველი პირის ხედვის (FPP) გამო. ამ პერსპექტივამ საშინელებათა ატმოსფერო იმდენად გააძლიერა, რომ ზოგიერთმა გეიმერმა თამაშის დასრულებაც კი ვერ შეძლო.

„ჩვენ მივხვდით, რომ პირველი პირის ხედვა ზოგიერთი მოთამაშისთვის შეიძლება იყოს გადამეტებული. ჩვენი მიზანია, რომ ჩვენი თამაშები მაქსიმალურად ბევრმა ადამიანმა ისიამოვნოს. ამიტომ, გადავწყვიტეთ, მივცეთ მათ არჩევანის საშუალება,“ — განაცხადა პროდიუსერმა.


Resident Evil: Requiem-ში მოთამაშეებს თავიდანვე შეეძლებათ, აირჩიონ, თუ რომელი კამერით სურთ თამაში:

  • პირველი პირის ხედვით (FPP): მაქსიმალური ჩაძირვისა და შიშის ეფექტისთვის, RE7-ის მსგავსად.

  • მესამე პირის ხედვით (TPP): უფრო კლასიკური გამოცდილებისთვის, Resident Evil-ის რიმეიქების სტილში, რაც მოთამაშეს საშუალებას აძლევს, უკეთ დაინახოს გარემო და საკუთარი პერსონაჟი.

ეს მიდგომა Capcom-მა პირველად Resident Evil Village-ის Gold Edition-ში გამოსცადა და, როგორც ჩანს, ექსპერიმენტმა გაამართლა. სტუდია იმედოვნებს, რომ ასეთი არჩევანის თავისუფლება თამაშს უფრო ხელმისაწვდომს გახდის იმ აუდიტორიისთვისაც, ვისთვისაც ინტენსიური хоррор-ი პირველი პირიდან მიუღებელია.

გააზიარეთ მეგობრებთან:
მსგავსი სიახლეები:
Civilization 7-ის მოთამაშეთა საზოგადოებამ მთავარი პრობლემა გამოავლინა – სტრატეგია ცარიელ თავსატეხად იქცა Civilization 7-ის მოთამაშეთა საზოგადოებამ მთავარი პრობლემა გამოავლინა – სტრატეგია ცარიელ თავსატეხად იქცა Civilization 7-ის გამოსვლიდან უკვე 6 თვეზე მეტი გავიდა – მალე 7 თვეც შესრულდება, და ეს კარგი შუალედური Bethesda-მ დაადასტურა, რომ მუშაობს მეორე DLC-ზე Starfield-ისთვის და უამრავ გაუმჯობესებაზე Bethesda-მ დაადასტურა, რომ მუშაობს მეორე DLC-ზე Starfield-ისთვის და უამრავ გაუმჯობესებაზე Bethesda Game Studios-მა ოფიციალურად დაადასტურა, რომ Starfield-ისთვის მეორე მასშტაბურ დამატებაზე (DLC) GTA 6: ყველაფერი, რაც ვიცით 2025 წლის შემოდგომაზე – რელიზის თარიღი, გეიმპლეის დეტალები და PC ვერსიის მოლოდინი GTA 6: ყველაფერი, რაც ვიცით 2025 წლის შემოდგომაზე – რელიზის თარიღი, გეიმპლეის დეტალები და PC ვერსიის მოლოდინი ათწლეულზე მეტი ლოდინის შემდეგ, სათამაშო სამყაროს ყველაზე მოსალოდნელი პროექტი, Grand Theft Auto 6, როგორც ხმები: პორტატული PlayStation 6-ის ტელევიზორთან მიერთება იქნება შესაძლებელი — „დოკში“ ის PS5-ზე მძლავრი იქნება ხმები: პორტატული PlayStation 6-ის ტელევიზორთან მიერთება იქნება შესაძლებელი — „დოკში“ ის PS5-ზე მძლავრი იქნება როგორც ჩანს, Sony „პორტატული“ მოწყობილობების ბაზარზე დაბრუნებას აპირებს. YouTube-არხის, Moore’s Law is შუთერის John Carpenter’s Toxic Commando-ს პრევიუ შუთერის John Carpenter’s Toxic Commando-ს პრევიუ Saber Interactive-ის ახალი კოოპერატიული შუთერი სახელწოდებით John Carpenter's Toxic Commando ნამდვილ
კომენტარები:
კომენტარის დამატება:
თქვენი სახელი:
თქვენი E-Mail:
ბოლო კომენტარები
გიგა
მუდმივად გადააქვთ ეს თამაში, თუ მოვესწრებით კარგია ))) რაღაც შედევრი უნდა იყოს წესით