
Capcom-ის პროდიუსერმა, მასაო კავადამ, ახალ ინტერვიუში განმარტა, თუ რატომ მიიღეს გადაწყვეტილება, დაემატებინათ მესამე პირის ხედვის რეჟიმი მომავალ თამაშში Resident Evil: Requiem. როგორც აღმოჩნდა, ამის მთავარი მიზეზი Resident Evil 7: Biohazard-ის მიმართ მოთამაშეების გამოხმაურება გახდა.
კავადას თქმით, სტუდიამ მიიღო უამრავი შეტყობინება მოთამაშეებისგან, რომლებიც ამბობდნენ, რომ Resident Evil 7 მათთვის „ზედმეტად საშიში“ იყო პირველი პირის ხედვის (FPP) გამო. ამ პერსპექტივამ საშინელებათა ატმოსფერო იმდენად გააძლიერა, რომ ზოგიერთმა გეიმერმა თამაშის დასრულებაც კი ვერ შეძლო.
„ჩვენ მივხვდით, რომ პირველი პირის ხედვა ზოგიერთი მოთამაშისთვის შეიძლება იყოს გადამეტებული. ჩვენი მიზანია, რომ ჩვენი თამაშები მაქსიმალურად ბევრმა ადამიანმა ისიამოვნოს. ამიტომ, გადავწყვიტეთ, მივცეთ მათ არჩევანის საშუალება,“ — განაცხადა პროდიუსერმა.
Resident Evil: Requiem-ში მოთამაშეებს თავიდანვე შეეძლებათ, აირჩიონ, თუ რომელი კამერით სურთ თამაში:
პირველი პირის ხედვით (FPP): მაქსიმალური ჩაძირვისა და შიშის ეფექტისთვის, RE7-ის მსგავსად.
მესამე პირის ხედვით (TPP): უფრო კლასიკური გამოცდილებისთვის, Resident Evil-ის რიმეიქების სტილში, რაც მოთამაშეს საშუალებას აძლევს, უკეთ დაინახოს გარემო და საკუთარი პერსონაჟი.
ეს მიდგომა Capcom-მა პირველად Resident Evil Village-ის Gold Edition-ში გამოსცადა და, როგორც ჩანს, ექსპერიმენტმა გაამართლა. სტუდია იმედოვნებს, რომ ასეთი არჩევანის თავისუფლება თამაშს უფრო ხელმისაწვდომს გახდის იმ აუდიტორიისთვისაც, ვისთვისაც ინტენსიური хоррор-ი პირველი პირიდან მიუღებელია.