Indiana Jones-ის ახალი განახლება, სირთულის დონეს მოთამაშეს მოარგებს

000
/ 10
3
0



Indiana Jones-ის დამატება სირთულის დონეს მოთამაშეს მოარგებს

MachineGames-ის მომავალი პროექტის, Indiana Jones and the Great Circle-ის გეიმდირექტორმა, იერკ გუსტაფსონმა, ახალ ინტერვიუში თამაშის ერთ-ერთი ყველაზე საინტერესო მექანიკის შესახებ ისაუბრა. როგორც ირკვევა, თამაშში ინტეგრირებული იქნება სირთულის ადაპტური სისტემა, რომელიც დინამიურად შეიცვლება მოთამაშის უნარების მიხედვით.

გუსტაფსონის თქმით, დეველოპერების მიზანია, რომ თითოეულმა მოთამაშემ თავი ნამდვილ ინდიანა ჯოუნსად იგრძნოს, მიუხედავად მისი გამოცდილებისა. ამისთვის შეიქმნა სისტემა, რომელიც თვალს ადევნებს მოთამაშის მოქმედებებს და შესაბამისად არგებს თამაშის ასპექტებს.

„თუ თქვენ შესანიშნავად უმკლავდებით მტრებს, თამაში შემოგთავაზებთ უფრო რთულ გამოწვევებს, უფრო აგრესიულ მოწინააღმდეგეებს და გაზრდილ რაოდენობას. თუ სტელს-მოქმედებებში ხართ ძლიერი, პატრულის მარშრუტები უფრო კომპლექსური გახდება,“ — განმარტა გუსტაფსონმა.

ეს სისტემა მხოლოდ ბრძოლაზე არ გავრცელდება. ის ასევე შეეხება თავსატეხებსა და ხაფანგებს. მაგალითად, თუ მოთამაშე სწრაფად ხსნის თავსატეხებს, შემდეგი ამოცანები შესაძლოა უფრო მრავალშრიანი და რთული გახდეს. ხოლო თუ რომელიმე მონაკვეთზე დიდი ხნით გაიჭედა, თამაშმა შეიძლება შეუმჩნევლად შესთავაზოს დამატებითი მინიშნებები ან ოდნავ გაამარტივოს პირობები, რათა არ დაიკარგოს თამაშის დინამიკა.

მთავარი იდეა ისაა, რომ თამაშმა არასდროს არ უნდა დაკარგოს გამოწვევის ელემენტი, მაგრამ ამავდროულად არ უნდა გახდეს დამსჯელად რთული და მოთამაშისთვის გამაღიზიანებელი. ეს დინამიური ბალანსი, დეველოპერების აზრით, საშუალებას მისცემს როგორც გამოცდილ, ისე ახალბედა გეიმერებს, სრულად ჩაიძირონ ინდიანა ჯოუნსის თავგადასავალში და მიიღონ მაქსიმალური სიამოვნება.

Indiana Jones and the Great Circle-ის რელიზი 2025 წლის ბოლოს იგეგმება PC-სა და Xbox Series X/S-ზე.

გააზიარეთ მეგობრებთან:
მსგავსი სიახლეები:
Civilization 7-ის მოთამაშეთა საზოგადოებამ მთავარი პრობლემა გამოავლინა – სტრატეგია ცარიელ თავსატეხად იქცა Civilization 7-ის მოთამაშეთა საზოგადოებამ მთავარი პრობლემა გამოავლინა – სტრატეგია ცარიელ თავსატეხად იქცა Civilization 7-ის გამოსვლიდან უკვე 6 თვეზე მეტი გავიდა – მალე 7 თვეც შესრულდება, და ეს კარგი შუალედური Bethesda-მ დაადასტურა, რომ მუშაობს მეორე DLC-ზე Starfield-ისთვის და უამრავ გაუმჯობესებაზე Bethesda-მ დაადასტურა, რომ მუშაობს მეორე DLC-ზე Starfield-ისთვის და უამრავ გაუმჯობესებაზე Bethesda Game Studios-მა ოფიციალურად დაადასტურა, რომ Starfield-ისთვის მეორე მასშტაბურ დამატებაზე (DLC) RE: Requiem-ში მესამე პირის ხედვა იმიტომ დაამატეს, რომ Resident Evil 7 ზედმეტად საშიში აღმოჩნდა RE: Requiem-ში მესამე პირის ხედვა იმიტომ დაამატეს, რომ Resident Evil 7 ზედმეტად საშიში აღმოჩნდა „ჩვენ მივხვდით, რომ პირველი პირის ხედვა ზოგიერთი მოთამაშისთვის შეიძლება იყოს გადამეტებული. ჩვენი მიზანია, რომ GTA 6: ყველაფერი, რაც ვიცით 2025 წლის შემოდგომაზე – რელიზის თარიღი, გეიმპლეის დეტალები და PC ვერსიის მოლოდინი GTA 6: ყველაფერი, რაც ვიცით 2025 წლის შემოდგომაზე – რელიზის თარიღი, გეიმპლეის დეტალები და PC ვერსიის მოლოდინი ათწლეულზე მეტი ლოდინის შემდეგ, სათამაშო სამყაროს ყველაზე მოსალოდნელი პროექტი, Grand Theft Auto 6, როგორც Mafia: The Old Country-ს ახალი პატჩი ვიზუალს აუმჯობესებს და ასწორებს პრობლემებს მტრებისა და მოკავშირეების ხელოვნურ ინტელექტთან Mafia: The Old Country-ს ახალი პატჩი ვიზუალს აუმჯობესებს და ასწორებს პრობლემებს მტრებისა და მოკავშირეების ხელოვნურ ინტელექტთან სტუდია Hangar 13-მა Mafia: The Old Country-სთვის ახალი განახლება გამოუშვა. პატჩი მიზნად ისახავს ვიზუალური
კომენტარები:
კომენტარის დამატება:
თქვენი სახელი:
თქვენი E-Mail:
ბოლო კომენტარები
გიგა
მუდმივად გადააქვთ ეს თამაში, თუ მოვესწრებით კარგია ))) რაღაც შედევრი უნდა იყოს წესით