
MachineGames-ის მომავალი პროექტის, Indiana Jones and the Great Circle-ის გეიმდირექტორმა, იერკ გუსტაფსონმა, ახალ ინტერვიუში თამაშის ერთ-ერთი ყველაზე საინტერესო მექანიკის შესახებ ისაუბრა. როგორც ირკვევა, თამაშში ინტეგრირებული იქნება სირთულის ადაპტური სისტემა, რომელიც დინამიურად შეიცვლება მოთამაშის უნარების მიხედვით.
გუსტაფსონის თქმით, დეველოპერების მიზანია, რომ თითოეულმა მოთამაშემ თავი ნამდვილ ინდიანა ჯოუნსად იგრძნოს, მიუხედავად მისი გამოცდილებისა. ამისთვის შეიქმნა სისტემა, რომელიც თვალს ადევნებს მოთამაშის მოქმედებებს და შესაბამისად არგებს თამაშის ასპექტებს.
„თუ თქვენ შესანიშნავად უმკლავდებით მტრებს, თამაში შემოგთავაზებთ უფრო რთულ გამოწვევებს, უფრო აგრესიულ მოწინააღმდეგეებს და გაზრდილ რაოდენობას. თუ სტელს-მოქმედებებში ხართ ძლიერი, პატრულის მარშრუტები უფრო კომპლექსური გახდება,“ — განმარტა გუსტაფსონმა.
ეს სისტემა მხოლოდ ბრძოლაზე არ გავრცელდება. ის ასევე შეეხება თავსატეხებსა და ხაფანგებს. მაგალითად, თუ მოთამაშე სწრაფად ხსნის თავსატეხებს, შემდეგი ამოცანები შესაძლოა უფრო მრავალშრიანი და რთული გახდეს. ხოლო თუ რომელიმე მონაკვეთზე დიდი ხნით გაიჭედა, თამაშმა შეიძლება შეუმჩნევლად შესთავაზოს დამატებითი მინიშნებები ან ოდნავ გაამარტივოს პირობები, რათა არ დაიკარგოს თამაშის დინამიკა.
მთავარი იდეა ისაა, რომ თამაშმა არასდროს არ უნდა დაკარგოს გამოწვევის ელემენტი, მაგრამ ამავდროულად არ უნდა გახდეს დამსჯელად რთული და მოთამაშისთვის გამაღიზიანებელი. ეს დინამიური ბალანსი, დეველოპერების აზრით, საშუალებას მისცემს როგორც გამოცდილ, ისე ახალბედა გეიმერებს, სრულად ჩაიძირონ ინდიანა ჯოუნსის თავგადასავალში და მიიღონ მაქსიმალური სიამოვნება.
Indiana Jones and the Great Circle-ის რელიზი 2025 წლის ბოლოს იგეგმება PC-სა და Xbox Series X/S-ზე.