
გუშინ, 29 აგვისტოს, შედგა ერთ-ერთი ყველაზე მოსალოდნელი თამაშის, Metal Gear Solid Delta: Snake Eater-ის რელიზი. Konami-ს საკულტო კლასიკის რიმეიქი ხელმისაწვდომი გახდა PC-ზე, PlayStation 5-სა და Xbox Series-ზე. პირველი რეაქციები და შეფასებები უმეტესად პოზიტიურია, თუმცა გარკვეული ტექნიკური შენიშვნებიც არსებობს.
რელიზიდან მალევე, Steam-ზე მოთამაშეების შეფასებებმა 85%-იან პოზიტიურ ნიშნულს მიაღწია, რაც „ძალიან დადებით“ რეიტინგს შეესაბამება. გეიმერები აქებენ განახლებულ ვიზუალურ მხარეს, რომელიც Unreal Engine 5-ის შესაძლებლობებს სრულად იყენებს. განსაკუთრებით აღნიშნავენ ჯუნგლების დეტალიზებულ და ცოცხალ გარემოს, გაუმჯობესებულ განათებასა და პერსონაჟთა მოდელებს, რომლებიც ორიგინალის ატმოსფეროს სრულად ინარჩუნებენ.
მოთამაშეთა უმეტესობა თანხმდება, რომ რიმეიქმა წარმატებით შეინარჩუნა 2004 წლის თამაშის უნიკალური გეიმპლეი და სული, თანამედროვე გრაფიკასთან მისი ადაპტირებით. ასევე, ბევრი აღნიშნავს გაუმჯობესებულ მართვის სქემას, რომელიც თამაშს უფრო კომფორტულს ხდის ახალი აუდიტორიისთვის.
მიუხედავად თბილი შეხვედრისა, მთავარი კრიტიკა თამაშის PC ვერსიის ოპტიმიზაციას შეეხება. ზოგიერთი მოთამაშე, მძლავრი კომპიუტერების მიუხედავად, კადრების ვარდნას (framerate drops) და მცირე ტექნიკურ ხარვეზებს უჩივის. თუმცა, დეველოპერებმა უკვე გამოაცხადეს, რომ მუშაობენ პირველ პატჩზე, რომელიც ამ პრობლემების უმეტესობას გამოასწორებს.
რაც შეეხება კონსოლებს, Digital Foundry-ს წინასწარი ანალიზით, PlayStation 5-სა და Xbox Series X-ზე თამაში სტაბილურად მუშაობს 60 კადრი წამში რეჟიმში, როგორც „ხარისხის“, ისე „წარმადობის“ პრიორიტეტით, დინამიური რეზოლუციის წყალობით. Xbox Series S ვერსია კი 1080p რეზოლუციით 30 კადრს ინარჩუნებს.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater-ის რელიზი წარმატებული გამოდგა. Konami-მ შეძლო ლეგენდარული თამაშის გაცოცხლება ახალი თაობისთვის ისე, რომ არ დაუკარგავს ორიგინალის ხიბლი. მიუხედავად PC ვერსიის მცირე ტექნიკური პრობლემებისა, რომლებიც, სავარაუდოდ, მალე გამოსწორდება, პროექტი როგორც სერიის ძველ ფანებს, ისე ახალ მოთამაშეებს დიდ სიამოვნებას ჰპირდება.