პირველადი შეფასება Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2-ზე. სისხლიანი კავშირები 20 წლის შემდეგ

000
/ 10
4
0

Vampire: The Masquerade – Bloodlines-ის გამოსვლიდან 20 წელზე მეტი გავიდა და ის კვლავ საკულტო კლასიკად და RPG ჟანრის ერთ-ერთ საუკეთესო ნიმუშად რჩება. მისი გაგრძელების, Bloodlines 2-ის, რთული და პრობლემური შემუშავების პროცესის შემდეგ, სტუდია The Chinese Room-მა როგორც იქნა, გეიმპლეის ვრცელი დემონსტრაცია წარმოადგინა. ვნახოთ, როგორია პირველი შთაბეჭდილებები და რას უნდა ველოდოთ სიეტლის ვამპირული სამყაროსგან.

სხვა გმირი, სხვა ისტორია

ორიგინალი თამაშისგან ყველაზე დიდი და ფუნდამენტური განსხვავება მთავარ გმირშია. თუ პირველ ნაწილში ჩვენ ვიყავით ახლად მოქცეული ვამპირი, დაბნეული „გარდაქმნის“ (Embrace) შემდეგ და იძულებული, ნულიდან გვესწავლა ვამპირული საზოგადოების წესები, Bloodlines 2-ში ჩვენ ვთამაშობთ ფაირით (Phyre) — ასაკოვანი და გამოცდილი ვამპირით, რომელიც რამდენიმე საუკუნეა არსებობს. ის სიეტლში იღვიძებს და პირდაპირ მოვლენების ეპიცენტრში ეშვება.

ეს გადაწყვეტილება რადიკალურად ცვლის თამაშის დინამიკას. ფაირი არ არის მსხვერპლი ან დაკარგული ბავშვი. ის არის მტაცებელი, რომელსაც კარგად ესმის თავისი ძალა და შესაძლებლობები. დეველოპერების თქმით, ეს მათ საშუალებას აძლევს, თავიდან აიცილონ გაწელილი შესავალი და მოთამაშე პირდაპირ გადაისროლონ ქალაქის პოლიტიკურ ინტრიგებსა და ფრაქციებს შორის ბრძოლაში. ფაირი სრულად გახმოვანებული პერსონაჟია, რომლის კლანისა და წარსულის დეტალების არჩევა თავად შეგვეძლება, რაც თამაშის ხელახლა გავლის პოტენციალს ზრდის.

გეიმპლეის სამი საყრდენი

წარმოდგენილი დემო ვერსიიდან ნათლად ჩანს, რომ The Chinese Room-ი დიდ აქცენტს აკეთებს გეიმპლეის სამ მთავარ კომპონენტზე:

  1. ბრძოლა: საბრძოლო სისტემა პირველი პირის ხედვით მიმდინარეობს და ძალიან დინამიკური და სასტიკია. ფაირი იყენებს როგორც ვამპირულ დისციპლინებს (მაგიურ უნარებს), ისე გარემოს ელემენტებს მოწინააღმდეგეების გასანადგურებლად. ბრძოლა არის სწრაფი, სისხლიანი და მოითხოვს როგორც უნარების დროულ გამოყენებას, ისე ტაქტიკურ გადაადგილებას.

  2. გამოკვლევა და გადაადგილება: სიეტლი არის ვერტიკალური და კომპლექსური ქალაქი. დეველოპერებმა დაამატეს გადაადგილების სისტემა, რომელსაც „ნაკადს“ (Flow) უწოდებენ. ფაირის შეუძლია კედლებზე ცოცვა, შენობების სახურავებზე გადახტომა და გარემოს გამოყენება სწრაფი და შეუმჩნეველი გადაადგილებისთვის. ეს არა მხოლოდ სამყაროს კვლევას ხდის საინტერესოს, არამედ მისიების შესრულების ალტერნატიულ გზებსაც გვთავაზობს (მაგალითად, შენობაში ფანჯრიდან შეღწევა).

  3. დიალოგები და RPG ელემენტები: ეს კვლავ Bloodlines-ია, შესაბამისად, დიალოგებსა და არჩევანს უდიდესი მნიშვნელობა ენიჭება. თქვენი არჩევანი პირდაპირ გავლენას მოახდენს სიუჟეტის განვითარებაზე, პერსონაჟებთან ურთიერთობასა და ქვესტების შესრულების გზებზე. დეველოპერები გვპირდებიან ღრმა RPG სისტემას, სადაც თქვენი კლანი, უნარები და რეპუტაცია მუდმივად იმოქმედებს იმაზე, თუ როგორ გექცევიან ქალაქის მცხოვრებლები.

სიეტლის ნეონისფერი სიბნელე

თამაშის მოქმედება თანამედროვე სიეტლში ვითარდება, რომელიც წვიმითა და ნეონის შუქებითაა სავსე. ქალაქი გაყოფილია რამდენიმე ფრაქციას შორის, რომლებიც ერთმანეთს ძალაუფლებისთვის ებრძვიან. ატმოსფერო ბნელი და ნუარულია, რაც პირველი ნაწილის ფანებს განსაკუთრებით გაახარებს. დეველოპერები გვპირდებიან ცოცხალ სამყაროს საინტერესო პერსონაჟებით, დამაინტრიგებელი გვერდითი მისიებითა და ღრმა ისტორიებით, რომლებიც „სიბნელის სამყაროს“ (World of Darkness) ლორს შეესაბამება.

პირველი დასკვნები

მიუხედავად რთული წარსულისა, Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 საკმაოდ იმედისმომცემად გამოიყურება. The Chinese Room-ი, რომელიც ცნობილია თავისი ნარატიული თამაშებით (Dear Esther, Everybody's Gone to the Rapture), როგორც ჩანს, პატივს სცემს ორიგინალის მემკვიდრეობას და ამავდროულად ცდილობს, შექმნას თანამედროვე და ღრმა RPG.

თამაშში იგრძნობა პირველი ნაწილის ატმოსფერო, მაგრამ ამავდროულად, ის სუფთა ფურცლიდან იწყება, ახალი გმირითა და ისტორიით. მთავარია, დეველოპერებმა შეძლონ ბალანსის დაცვა დინამიკურ ბრძოლასა და ღრმა სიუჟეტს შორის, რათა მივიღოთ ისეთივე დაუვიწყარი გამოცდილება, როგორიც ორიგინალმა გვაჩუქა.

რელიზი 2025 წლის შემოდგომაზეა დაგეგმილი PC-ზე, PlayStation 5-სა და Xbox Series X/S-ზე.

გააზიარეთ მეგობრებთან:
მსგავსი სიახლეები:
RE: Requiem-ში მესამე პირის ხედვა იმიტომ დაამატეს, რომ Resident Evil 7 ზედმეტად საშიში აღმოჩნდა RE: Requiem-ში მესამე პირის ხედვა იმიტომ დაამატეს, რომ Resident Evil 7 ზედმეტად საშიში აღმოჩნდა „ჩვენ მივხვდით, რომ პირველი პირის ხედვა ზოგიერთი მოთამაშისთვის შეიძლება იყოს გადამეტებული. ჩვენი მიზანია, რომ Mafia: The Old Country-ს ახალი პატჩი ვიზუალს აუმჯობესებს და ასწორებს პრობლემებს მტრებისა და მოკავშირეების ხელოვნურ ინტელექტთან Mafia: The Old Country-ს ახალი პატჩი ვიზუალს აუმჯობესებს და ასწორებს პრობლემებს მტრებისა და მოკავშირეების ხელოვნურ ინტელექტთან სტუდია Hangar 13-მა Mafia: The Old Country-სთვის ახალი განახლება გამოუშვა. პატჩი მიზნად ისახავს ვიზუალური Civilization 7-ის მოთამაშეთა საზოგადოებამ მთავარი პრობლემა გამოავლინა – სტრატეგია ცარიელ თავსატეხად იქცა Civilization 7-ის მოთამაშეთა საზოგადოებამ მთავარი პრობლემა გამოავლინა – სტრატეგია ცარიელ თავსატეხად იქცა Civilization 7-ის გამოსვლიდან უკვე 6 თვეზე მეტი გავიდა – მალე 7 თვეც შესრულდება, და ეს კარგი შუალედური მიმოხილვა: Gigabyte Gaming A16 — ხელმისაწვდომი 16-დუიმიანი გეიმინგ ლეპტოპი RTX 5050 ვიდეობარათით მიმოხილვა: Gigabyte Gaming A16 — ხელმისაწვდომი 16-დუიმიანი გეიმინგ ლეპტოპი RTX 5050 ვიდეობარათით დღეს გეიმინგ ლეპტოპების ბაზარი ისეთი მრავალფეროვანია, როგორც არასდროს. მწარმოებლები ცდილობენ, იპოვონ იდეალური GTA 6: ყველაფერი, რაც ვიცით 2025 წლის შემოდგომაზე – რელიზის თარიღი, გეიმპლეის დეტალები და PC ვერსიის მოლოდინი GTA 6: ყველაფერი, რაც ვიცით 2025 წლის შემოდგომაზე – რელიზის თარიღი, გეიმპლეის დეტალები და PC ვერსიის მოლოდინი ათწლეულზე მეტი ლოდინის შემდეგ, სათამაშო სამყაროს ყველაზე მოსალოდნელი პროექტი, Grand Theft Auto 6, როგორც
კომენტარები:
კომენტარის დამატება:
თქვენი სახელი:
თქვენი E-Mail:
ბოლო კომენტარები
გიგა
მუდმივად გადააქვთ ეს თამაში, თუ მოვესწრებით კარგია ))) რაღაც შედევრი უნდა იყოს წესით